لوگو بیتس تصویر نیمرخ یک انسان که یک هدست روی سر آن است بعلاوه ی حرف b که مخفف نام برند beats است طراحی شده و به دلیل کیفیت خوب این برند طرح لوگو آن در ذهن مخاطبین بخاطر سپرده شده است .
در زیر معنی و مفهوم لوگو بیتس را بصورت تصویری مشاهده می نمائید .
بیتس – beats یکی از معروفترین برند های تولید هدست و بلندگو است . این برند توسط خواننده رپ هیپ هاپ آمریکایی دکتر دره و جیمی لوین رئیس سابل IGA در سال 2008 تاسیس شده .
در سال ۲۰۱۲، ۲۵ درصد سهام به شرکت تایوانی اچ تی سی و درصدی از آن نیز به خودروسازی کرایسلر واگذار شد. در طی این مدت اچ تی سی از بلندگو های بیتس در اسمارت فون های خود و از هدست های بیتس به عنوان لوازم جانبی آنها، استفاده می نمود.
سرانجام در اول آگوست ۲۰۱۴، تمامی سهام این شرکت را به صورت نقد، به مبلغ سه میلیارد دلار خریداری نمود.
لوگو بیتس از جمله لوگوهایی است که تا به حال دچار تغییر نشده .
طراحی لوگو بیتس بسیار اصولی انجام شده است . همانطور که توضیح داده شد لوگو بیتس علاوه بر داشتن مفهوم در عین سادگی به راحتی بخاطر سپرده می شود و برای انجام امور مختلف تبلیغاتی و گرافیکی بسیار مناسب است به نحوی که در سایز بسیار کوچک هویتش رو از دست نمی دهد و کاملا قابل تشخیض است . تصویر هدستی که بر روی یک سر قرار گرفته به زیبایی و سادگی تمام طراحی شده است و این سادگی لوگو را جذاب جلوه می دهد . در این لوگو از رنگ قرمز استفاده شده است و همانطور که در مقاله روانشاسی و مفاهیم رنگ ها در طراحی لوگو ذکر شد رنگ قرمز در این لوگو نماد انرژی ، قدرت ، احساسات شدید ، تمایلات عشق و هیجان است .