09336262540 - افشائیان
طراحی لوگو | طراحی آرم ، لوگوتایپ ، ساخت لوگو | رهالوگوطراحی لوگو | طراحی آرم ، لوگوتایپ ، ساخت لوگو | رهالوگو
  • خانه
  • طراحی لوگو
    • مقالات
  • نمونه کار ها
  • تعرفه ها
  • ارتباط با ما

سه اصل مهم برای طراحی یک لوگو حرفه ای

فروردین ۳۱, ۱۳۹۵مدیرطراحی لوگو

سادگی ، ایده پردازی و خلاقیت ، انعطاف پذیری در طراحی لوگو 

 

اولین اصل برای طراحی یک لوگو حرفه ای سادگی آن است

سعی کنید تصویر مورد نظرتان را ساده طراحی کنید و از کلیشه ها و افکت ها وسایه ها و… پرهیز کنید هر میزان طرح شما ساده تر طراحی شود حرفه ای تر خواهد بود . اگر به لوگو بانک مسکن دقت کنید این اصل را به خوبی مشاهده خواهید کرد . در این لوگو به زیبایی تمام و با استفاده از کمترین خطوط ساده تصویر یک خانه طراحی شده است .

ایده پردازی و خلاقیت در طراحی لوگو
این اصل را میتوان پس از سادگی مهمترین اصل در طراحی لوگو حرفه ای دانست . به جرات می توان گفت تمامی لوگوهای خلاق ، موفق خواهند بود چرا که با انجام اصل خلاقیت درست به هدف زده اند . سعی کنید در طراحی لوگو کسب و کارتان از تصاویر ، نماد ها و آیکون های عمومی استفاده نکنید ، این تصاویر برای بیننده بسیار تکراری بوده و چشم ها به سادگی از آن عبور می کنند . در عوض یک لوگو منحصربفرد و خلاق چشم ها را به خود جذب میکند و در دهن مخاطب بخاطر سپرده می شود .

انعطاف پذیری در طراحی لوگو
لوگوهای حرفه ای از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند . منظور این است که طرح شما باید به نحوی انجام شود تا در تمامی امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی قابل اجرا باشد و هویت خود را از دست ندهد . به عنوان مثال برای طراحی لوگو شرکت باید در نظر گرفته شود که این طرح باید در نقاط مختلف سایت شرکت از جمله فیوآیکون سایت (سایز کوچک) ، ست اداری ، ساخت مهر ، بیلبورد های تبلیغاتی ( سایز بزرگ ) ، تابلوهای مختلف ، تیزر های تلوزیونی ( انیمیت ) و… قابل اجرا باشد به گونه ای که در تمام موارد هویت خود را از دست ندهد .
گاهی یک لوگو زیبا ، ساده و با خلاقیت بسیار طراحی شده اما قابلیت اجرا در سایز کوچک را ندارد و یا به شکل و رنگی است که در زمینه سفید نا مشخص می شود این به این معنی است که لوگوی شما باید طوری طراحی شود که در هر کانال تبلیغاتی به خوبی جای بگیرد و مشکلاتی از قبیل ترکیب بندی ضعیف، کیفیت نامناسب و یا دیگر مشکلات مقیاسی و اجرایی را نداشته باشد .
توجه داشته باشید برای طراحی یک لوگو حرفه ای از مرسومات کوتاه مدت و مد روز صرفه نظر کنید چرا که اگر به این صورت باشد در آینده ارزش لوگو خود را از دست خواهید داد و نیاز به طرح جدیدی پیدا خواهید کرد .

سه اصل مهم برای طراحی یک لوگو حرفه ای
(2) رای، میانگین: 5
برچسب ها: اصول طراحی لوگو, خلاقیت لوگو, سادگی لوگو
مدیر
مطلب بعدی لوگو بیانگر فعالیت شما نیست !

مطالب مرتبط

لوگو یورو 2020 رونمایی شد

مهر ۷, ۱۳۹۵مدیر
لوگو پارالمپیک ریو 2016

مهنی و مفهوم لوگو پارالمپیک ریو – Rio 2016

شهریور ۱۸, ۱۳۹۵مدیر

معنی و مفهوم سمبل ماه ها و حیوان سال تولد

مهر ۵, ۱۳۹۵مدیر

آخرین مطالب

  • تاریخچه طراحی لوگو / آرم جمهوری اسلامی ایران
  • معنی و مفهوم لوگو جام جهانی روسیه 2018
  • معنی و مفهوم لوگو بیتس – beats logo meaning
  • لوگو یورو 2020 رونمایی شد
  • معنی و مفهوم سمبل ماه ها و حیوان سال تولد

طراحی لوگو و آرم

  • طراحی لوگو
  • طراحی لوگو سایت
  • طراحی لوگو شرکت
  • طراحی لوگو محصول

ما در شبکه های اجتماعی

Email
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
YouTube
Vimeo
Flickr
Instagram
Behance
Skype
RSS

شماره تماس :

09336262540 - افشائیان
  • خانه
  • نمونه کار های طراحی لوگو
  • طراحی لوگو
  • ارتباط با ما
کلیه حقوق این سایت متعلق به رهالوگو می باشد.